Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση που έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η Εταιρεία συνεργάζεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων στην ελληνική επικράτεια. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Εταιρείας, οι οποίοι θα ενημερώνονται για το ακριβές κόστος της εκάστοτε αποστολής πριν από την υποβολή της τελικής τους παραγγελίας. Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου. Η εταιρία επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας, και ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. Ωστόσο, εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνία για περισσότερες λεπτομέρειες.
Όσοι χρήστες προβαίνουν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ως καταναλωτές δύνανται να προβαίνουν σε υπαναχώρηση από την αγορά εντός 14 ημερών από τη λήψη της παραγγελίας τους, με την αποστολή (εντός της ανωτέρω προθεσμίας) της φόρμας υπαναχώρησης ή άλλως με αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης μαζί με το προϊόν υπό τον όρο ότι στην περίπτωση αυτή αμφότερα (προϊόν και δήλωση) θα παραληφθούν από την Εταιρία εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση από την αγορά προϊόντος τότε για την υπαναχώρηση προϊόντων που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ισχύουν τα εξής:
α) Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται εντός το αργότερο 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησής σας (δηλ. από την αποστολή του σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που με αποστολή ευθύνη σας και δαπάνη σας αποκλειστικά και μόνο προς τη διεύθυνση Αλαμάνας 1, Μαρούσι ΤΚ 15125, Ελλάδα.
β) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν που αποστέλλετε προς παραλαβή από την εταιρία μας να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε έως ότου φθάσει στην έδρα μας, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.
γ). Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να αποστέλλονται στην ανωτέρω διεύθυνση και να συνοδεύονται: α) με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης ή το Δελτίο Αποστολής και με τη Δήλωση Υπαναχώρησης (ακόμη και αν μας την έχετε ήδη αποστείλει και ηλεκτρονικά). Ειδικότερα, το έντυπο αυτό πρέπει να συμπληρώνεται με όλες τις απαραίτητες ζητούμενες πληροφορίες, να εκτυπωθεί και να υπογραφεί από εσάς. Στη συνέχεια τοποθετήστε τη φόρμα μαζί με το πακέτο της επιστροφής.
δ). Εφόσον πληρούνται οι όροι της παραγράφου β) και γ) ανωτέρω η επιστροφή του τιμήματος που έχετε ήδη καταβάλλει θα γίνεται απευθείας από εμάς ή σε συνεργασία με τον συνεργαζόμενο πάροχο πληρωμών ή με άλλο τρόπο εντός της χρονικής διάρκειας που προβλέπει ο νόμος στην περίπτωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη πιστωτική κάρτα κ.λπ.) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρία μας.
ε) Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά σας για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί, το δε προϊόν θα σας επιστραφεί με χρέωση παραλήπτη.

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Ωστόσο, εάν λάβετε ελαττωματικό προϊόν από υπαιτιότητά μας ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα από υπαιτιότητά μας, επικοινωνήστε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνία για περισσότερες λεπτομέρειες.
Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω διαπιστωμένου πραγματικού ελαττώματος ή διαπιστωμένης έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας από υπαιτιότητά μας, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ισχύουν τα εξής:
i) Επιστροφές γίνονται αποκλειστικά και μόνο προς τη διεύθυνση Αλαμάνας 1, 15125 Μαρούσι, Ελλάδα. Η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρία μας θα γίνεται μόνον από συνεργαζόμενο μεταφορέα μας αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνία για να μας ενημερώσετε σχετικά με το διαπιστωμένο πρόβλημα που έχει προκύψει σε συγκεκριμένο προϊόν. Η παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή θα γίνεται αποκλειστικά και μόνον από την διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
ii) Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλήρες με την αρχική συσκευασία του ακέραιη και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.
iii). Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται: Με την Απόδειξη Λιανικής/Τιμολόγιο Πώλησης ή το Δελτίο Αποστολής. Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημά σας δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί το δε προϊόν δεν θα παραλαμβάνεται από την Εταιρία μας.
iv). Μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διεκπεραιώσουμε το αίτημα Επιστροφής σας.
Τα έλαια κατά τους χειμερινούς μήνες μπορεί να φθάσουν σε εσάς παγωμένα ή θολά. Παρακαλούμε να αφήσετε το προϊόν σε θερμοκρασία δωματίου για κάποιο διάστημα ώστε να επανέλθει στην υγρή του μορφή. Η ποιότητά του δεν επηρεάζεται με κανένα τρόπο από τις χαμηλές θερμοκρασίες και μπορεί να καταναλωθεί κανονικά. Ακόμη και αν επανέλθει σε θερμοκρασία δωματίου, στο κάτω μέρος της φιάλης ίσως παραμείνει μια ελαφριά θολότητα η οποία είναι φυσιολογική. Στις περιπτώσεις αυτές, το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό.